76 Kilodan 57 Kiloya-19 Kilo Zayıflama, 3 Bölge Toplam 60 cm İncelme Başarısı

19 kilo zayıflama başarısı

76 kilo ile başladım Gelişerek Değişim Programı’na, şuanda 57 kiloyum. Bu farkın % 80’i ilk 3 ayda gitti, sonra güç toplamak, GELİŞEREK DEĞİŞMEK VE KALICILIK için bu programı 9 ay 10 gün sürdürdüm. Toplamda 19 kilo verme, 60 cm incelme ve… hoş geldin 36 beden:)

HK Performans ile %100 sorunsuz ve keyifli bir süreç geçirdim. İlk 4 haftada tartıda 8 kilo verdiğimi görmek benim için inanılmaz bir şeydi. 2 senedir yapmadığım diyet modeli kalmamıştı. Açlıktan mide ağrıları, halsizlik, gün boyu gerginlik yaşar, çektiğim onca sıkıntıya rağmen 1 kilo bile veremezdim.  Şimdi kilo vermek ve şekillenmekten öte hiç tükenmeyen bir enerji, mutluluk, huzur, anlayış ve hareketlilik var.  Sabahları muhteşem kalkıyorum ve gün boyu aynı enerji sürüyor. Hem kilo verip hem de bu süre içerisinde kendini mutlu ve enerjik hissetmek bir arada olamayacak şeyler gibi gelirdi bana. Diyet süreci hep gergin ve sıkıntılı geçerdi. Şuanda o kadar iyi hissediyorum ki kendimi…  

İnsanların “incelmişsin, harika bir enerjin var” demeleri çok keyifli 

Seni hiç tanımayan birinin hayatına böyle olumlu yön verebilmesi minnet duyulacak bir şey

 

Kilobekçiliği sadece sana özel sunulan bir program. Diğer yöntemlerle kesinlikle bir benzerliği yok; diğerlerinde yapman gereken listeler, görevler var ve kilo verebilsen bile kalıcılık yok, aksine verilen kiloları katlayarak geri almak var. HK Performans’ta ise önemli olan  yaşam şeklin, ne istediğin, neyi ne zaman ne kadar yapabileceğin.

1 kilo zayıflama başarı hikâyesinin Tamamı için TIKLAYINIZ.

BU KAPIYI ÇALDIĞINIZ ANDAN İTİBAREN BİR DAHA KİLO ALMA KORKUNUZ OLMAYACAK!

HK PERFORMANS İLE KALICI ZAYIFLAMAK HAYAL DEĞİL!

Hızlı, sağlıklı ve kalıcı zayıflamanın alternatifsiz tek yolu!

GELİŞEREK DEĞİŞİM İÇİN HK PERFORMANS!

Etiket: HK PerformansKilobekçiliğiKALICI ZAYIFLAMAK

Yorum bırakın